36 דרכים לבלות בניו יורק מבלי לבזבז כסף

Where You Live or Work

Eloi_Omella/istockphoto

צ'יפיזם הוא מגזין עצמאי. ייתכן שנרוויח עמלה במידה ותבצעו רכישות דרך הקישורים שלנו. לקרוא עוד
Where You Live or Work
Eloi_Omella/istockphoto

תפוח גדול, מחיר קטן

העיר ניו יורק היא בין המקומות היקרים ביותר בעולם להתגורר או לבקר בהם, למרות שהתחזקות השקל מוזילה את העיר לתיירים ישראלים (מה שמייקר את ת"א לעומת ניו-יורק). מצד שני, היא גם העיר שיש בה הכי הרבה דברים לעשות בחינם או בזול, אם רק מכירים את המקומות הנכונים. מה, כמה ואיפה? כל התשובות כאן.

Enjoy a Slice
littleny/shutterstock

פיצה

כמה מחנויות הפיצה המצליחות ביותר דורשות יותר מ-4 דולר למשולש, אבל קל להשיג משולש פיצה מעולה בעלות של דולר אחד בסניפים של 2 Bros.

Free Wine and Spirit Tastings
Marian Weyo/shutterstock

טעימות יין ואלכוהול חריף

בחנות 'Astor Wines & Spirits' מארחים באופן קבוע טעימות יין ואלכוהול בחינם בשעות הערב. לפעמים יש אירועים מרובים ביום אחד. אם אהבתם את מה שטעמתם, תוכלו לקבל בקבוק יין או משקה חריף ב-20% הנחה או 10% הנחה, בהתאמה.

Tour the Brooklyn Brewery
© Brooklyn Brewery

סיור במבשלת ברוקלין

מבשלת ברוקלין הפכה לאחת הידועות בעיר. סיורים בקבוצות קטנות בימים שני עד חמישי עולים 18 דולר לכרטיס, אך סיורי מבשלות בסוף השבוע (שבת וראשון) הם ללא עלות.

Catch an Improv Show
Upright Citizens Brigade Theatre/Yelp

מופע אילתורים

מועדון הסטנדאפ 'Upright Citizens Brigade Theatre' מציע שיעורי קומדיה ואימפרוביזציות. בערבי יום ראשון מארחים את "Asssscat 3000" - מופע אימפרוביזציה המציג לרוב קומיקאים מפורסמים. המופע בשעה 21:30 הוא ללא עלות, אם כי קבלת הכרטיסים בחינם דורשת בדרך כלל עמידה בתור במשך מספר שעות.

Smorgasburg, Williamsburg panorama
Scott Lynch / Smorgasburg.com

שוק האוכל Smorgasburg

שוק האוכל Smorgasburg מושך עד 30,000 אנשים בכל יום שישי, שבת וראשון בשלושה מוקדים. הכניסה בחינם, ועם יותר מ-100 מוכרי אוכל מקומי, יש אפשרות לכל טעם ותקציב.

Explore The Brooklyn Flea
littleny/shutterstock

שוק הפשפשים בברוקלין

שוטטו בין מאות דוכנים המוכרים בגדי וינטג', עתיקות, תכשיטים, רהיטים ועוד.

Knitting Factory Exterior
Colette H. / Yelp

מופע קומדיה ב-Knitting Factory

מועדון 'The Knitting Factory' בוויליאמסבורג מעלה מופעים קומיים בחינם בשעה 21:00 בימי ראשון. חכם להגיע מוקדם (הדלתות נפתחות בשעה 18:00); זהו אירוע פופולרי והאולם יכול להתמלא לפני שעת ההצגה.

Kayak for Free
Samuel Borges Photography/shutterstock

שייט בקיאק ללא עלות

מחודש מאי עד אוקטובר, 'Downtown Boathouse', עמותה המנוהלת על-ידי מתנדבים ברציף 26, מציעה קיאקים, מנעולי אופניים, לוקרים וקרם הגנה לציבור ללא תשלום, אך השימוש בקיאקים מוגבל ל-20 דקות בכל פעם.

Juilliard School exterior
J2R/istockphoto

מופע בג'וליארד

בית הספר ג'וליארד מארח יותר מ-700 מופעי מוזיקה, מחול ודרמה מדי שנה, בהם מופיעים תלמידים מוכשרים, כמו גם אורחים מיוחדים. מופעים רבים הם בחינם, וגם אלו שלא - מוצעים במחיר סביר. כרטיסי סטנד ביי זמינים לעיתים ביום ההופעה.

Relax and Stretch in the Park
Pri Ma/shutterstock

יוגה בפארק

בפארק בריאנט (Bryant Park) הממוקם במידטאון מנהטן תוכלו למצוא שיעורי יוגה בחינם. יש שיעורי בוקר וערב מאמצע מאי עד סוף ספטמבר בהובלת מורים שונים.

Watch Outdoor Movies
Jin Y./Yelp

סרט בפארק

אפשר לצפות בסרטי קולנוע בחינם  בפארק בראינט, פארק ברוקלין ברידג', רוקאווי ביץ' ועוד.

Stop At The Bronx Museum of the Arts
Stop At The Bronx Museum of the Arts by Jim.henderson (CC BY)

מוזיאון ברונקס לאמנויות

מוזיאון ברונקס לאמנויות הוא מוזיאון לאמנות עכשווית שתמיד אפשר לבקר בו בחינם. באוסף הקבוע של המוזיאון יש יותר מאלף יצירות, בנוסף לתערוכות מתחלפות.

Walk Along the High Line
GabrielPevide/istockphoto

פארק היי ליין

ההיי ליין הוא מסלול הליכה המארח תרגילי מדיטציה, טאי צ'י, סיורי גנים, סרטים ועוד לאורך כל השנה, כולם בחינם. הפארק פועל במורד ווסט סייד מרחוב 34 לרחוב Gansevoort. פתוח בשעות 7:00-23:00 בקיץ (החל מיוני), ובשעות 7:00-19:00 בחורף.

Brooklyn's Prospect Park
Dmitrii Sakharov/istockphoto

טיול בשלכת

הסתיו הוא אחד מעונות התיירות הפופולריות ביותר בעיר, וניו יורק מציעה שפע נופים סתווים יפהפיים. סנטרל פארק הוא בחירה מובנת מאליה, אך מקום שקט יותר, כמו פארק פורט טריון, מציע נופי סתיו מדהימים לא פחות. אופציה נוספת היא פארק פרוספקט בברוקלין, המשתרע על פני 585 דונם ומכיל כ-30,000 עצים.

Stroll Through the Museum of Natural History
robert cicchetti/shutterstock

המוזיאון לתולדות הטבע (Museum of Natural History)

המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע מציע כרטיסים בעלות של 23 דולר, אך מאפשר למבקרים לשלם כמה שהם רוצים בדלפקי הכרטיסים. תערוכות קבועות כוללות שלדי דינוזאור ענקיים ואת היכל המגוון הביולוגי. אל תחמיצו את הפלנטריום.

Visit The New York Public Library's Main Branch
Stuart Monk/shutterstock

ספריית העיר ניו יורק (New York Public Library)

בניין הספרייה הציבורית של ניו יורק הוא נקודת ציון במרכז העיר. אולם הקריאה הראשי של רוז, שעבר שיקום בשנת 2016, הוא גולת הכותרת. הספרייה מארחת תערוכות וסיורים בחינם פעמיים ביום בימים שני עד שבת, ופעם אחת בימי ראשון.

Hop a Free Ride on The Staten Island Ferry
Christopher Penler/shutterstock

מעבורת סטטן איילנד

אם תשאלו תושב ניו יורק מהי הדרך הזולה ביותר לראות את פסל החירות, הוא יפנה אתכם לטרמינל וויטהול בקצה מנהטן. ההפלגה האייקונית במעבורת סטטן איילנד לוקחת נוסעים ממש ליד הפסל, ללא עלות.

Hear Free Jazz Near Central Park
Cam E./Yelp

ג'אז על יד סנטרל פארק

המועדון של דיזי (Dizzy's Club) במרכז לינקולן מארח מופעי ג'אז בשעות הלילה המאוחרות. הדלתות נפתחות בשעה 23:15, ובלילות שלישי ורביעי הכניסה עולה רק 5 דולר.

Eat a Dumpling Dinner
Allison Y./Yelp

כיסונים

מנהטן מתהדרת בדמפלינגס (כיסונים) טעימים וזולים במיוחד. תוכלו למצוא כיסונים טעימים ברחוב Mulberry ואצל 'Vanessa's Dumpling House' ברחוב Eldridge - שם כל יחידה עולה פחות מ-50 סנט.

Marvel At the Lights in Times Square
Luciano Mortula/shutterstock

האורות בכיכר טיימס

זוהי מלכודת תיירים, אך נקודת ציון זו ידועה ברחבי העולם. מספיק לעמוד ולהביט באורות טיימס סקוור בשביל חוויה קסומה, במיוחד עבור מי שלא ביקר שם בעבר.

Rest in Washington Square Park
littleny/shutterstock

פארק כיכר וושינגטון

פארק כיכר וושינגטון עמוס בסטודנטים במהלך שנת הלימודים, אך יכול להיות מקום נחמד לשבת בו. כשמזג ​​האוויר חם יותר, ניתן למצוא לעתים קרובות את האמן המוערך ג'ו מנגרום יוצר את אחד מציורי החול שלו.

Walk the Brooklyn Bridge
MISHELLA/shutterstock

טיול על גשר ברוקלין

מקומיים ותיירים כאחד, צועדים, רצים ומפדלים על הגשר האייקוני הזה. הטיול הזה מושלם ליום חמים, אך אפשרי לאורך כל השנה. מומלץ לחכות ל-18:00, אחרי שההמונים עוזבים את המקום.

Play Bingo
Dianne R./Yelp

בינגו

ימי שישי ושבת הם לילות בינגו ב'Le Poisson Rouge'. החל מהשעה 19:30 (אחרי שעה של האפי האוור), עולה לבמה הדראג קווין לינדה סימפסון, מלווה בדי ג'יי. הכניסה חופשית, ולוח בינגו עולה 2 דולר.

Wander Central Park
Kathia Tamanaha/istockphoto

וונדר סנטרל פארק (Wander Central Park)

הפארק שימש תפאורה לסרטים וספרים רבים ומארח אירועים לאורך כל השנה. ישנם סיורים בתשלום וגם בחינם באזורים שונים בפארק. תוכלו גם ליהנות מסיור בהדרכה עצמית תוך כדי האזנה למדריך שמע של סלבריטאים, הכולל כמה מהאוהדים המפורסמים ביותר של הפארק, כמו ג'וליה לואי-דרייפוס ויוקו אונו.

Visit the 9/11 Memorial
littleny/shutterstock

האנדרטה לזכר קרבנות אסון מגדלי התאומים

כניסה למוזיאון עולה 15 עד 26 דולר לביקור, אולם האנדרטה פתוחה לכולם. שתי בריכות גדולות מסמלות את טביעות רגליהם של מגדלי התאומים ומכבדות את החיים שאבדו.

Stop By Union Square
Sean Pavone/shutterstock

כיכר יוניון (Union Square)

קחו רגע לשבת בפארק הפופולרי הזה ותהנו מהאנרגיה של העיר. יש שם שוק איכרים בימי שני, רביעי, שישי ושבת לאורך כל השנה. שוק החגים נפתח בנובמבר וממשיך עד ערב חג המולד.

Tour a Chocolatier
Rona R./Yelp

סיור טעימות שוקולד

ישנם כמה מקומות בניו יורק שבהם אוהבי שוקולד יכולים לטעום את הסחורה. בשוקולטייה הטבעונית 'Raaka Chocolate' ברד הוק, סיור של 45 דקות תמורת 15 דולר כולל טעימות של קקאו גולמי ודגימות מהמוצרים המוגמרים של החברה.

Brooklyn Children's Museum display
Seon B./Yelp

מוזיאון הילדים בברוקלין

משפחות עם ילדים קטנים יכולות להיכנס בחינם למוזיאון הילדים בברוקלין בין השעות 14:00-18:00 בימי חמישי, ובשעות 16:00-19:00 בימי ראשון.

Pay What You Want for Tours
pisaphotography/shutterstock

שלמו כמה שאתם רוצים עבור סיור

'Free Tours by Foot' מציעים 30 סיורים בהם אתם משלמים כמה שאתם רוצים. שימו לב - ישנה כמות אנשים מינימלית לקבוצה. יש סיורים המתמקדים באוכל, סיורי אופניים בסנטרל פארק, גשר ברוקלין, מנהטן התחתונה ועוד.

Play Pool At Hudson New York
Catherine S./Yelp

ביליארד בהדסון

המשקאות והאוכל יכולים להיות יקרים, אך שולחן השחמט ושולחן הביליארד בבר הספריה של המלון הם בחינם. שבו ליד האח או צפו בנופים של נהר ההדסון ממרפסת הגג, אם מזג האוויר מאפשר זאת.

Relax in Prospect Park
T photography/shutterstock

פארק פרוספקט

פארק פרוספקט בברוקלין חולק את אותם מעצבים של הסנטרל פארק. בקיץ מתקיימים מופעים בחינם, ובשבתות יש שוק איכרים בקצה הצפוני של הפארק בין השעות 8:00-16:00. גן החיות של פרוספקט מאכלס בעלי חיים מרחבי העולם והכרטיסים עולים רק 8 דולרים למבוגרים ו-5 דולרים לילדים.

Eat Your Way Through Economy Candy
Amy D./Yelp

חנות הממתקים 'Economy Candy'

חנות הממתקים בלואר איסט סייד איננה חנות הממתקים הגדולה ביותר בסביבה, אך המבחר הוא עצום והמחירים נמוכים. סוכריות רבות נמכרות בכמויות גדולות, והלקוחות מתלהבים כשהם מוצאים ממתקי ילדות נוסטלגיים.

Attend a Free Book or Poetry Reading
Matthew Dicker/shutterstock

קריאת סיפור או שירה

חנויות ספרים, אוניברסיטאות וספריות מארחות לעתים קרובות קריאות סיפורים או שירה בחינם. יש ימים שיש שלושה, ארבעה מקומות בהם האירוע מתחיל בו זמנית, ובחירה באחד יכולה להיות קשה. תוכלו להתעדכן ב'Club Free Time'.

Hit a Hole in One on the Hudson
Matt E./Yelp

מיני גולף

מסלול הגולף המיניאטורי בן 18 החורים בפארק נהר ההדסון כולל מפלים, מלכודות חול ומערה. משחק עולה 5 דולרים לילדים ו-7 דולרים למבוגרים.

Elect to Visit Governors Island
Keith Sherwood/shutterstock

גברנרז איילנד (Governors Island)

האי פתוח מה-1 במאי עד ה-31 באוקטובר. בגברנרז איילנד יש בית משפט לאוכל, אופניים להשכרה, חווה, חוף ים ובתים היסטוריים. השכרת אופניים הינה חינם בין השעות 10 בבוקר ועד הצהריים בימי חול.

Stonewall National Monument in New York
Stonewall National Monument in New York by Rhododendrites (CC BY)

גאווה היסטורית

פונדק סטונוול (Stonewall Inn) שבמנהטן התחתונה היה אתר בו התרחשו מהומות סטונוול ב-1969, כאשר קהילת הלהט"בים הפגינה נגד אחת הפשיטות של המשטרה. הבניין אוכלס על ידי עסקים רבים במהלך השנים, אך פונדק סטונוול חזר לעבוד בשנת 2007 ונשאר מקום בילוי פופולרי עם מוזיקה חיה, לילות טריוויה, מופעי דראג וקברט.

New York City
Allard1/istockphoto

המשיכו להתעדכן

מעקב אחר מבצעים חדשים ואירועים חינמיים או זולים בתפוח הגדול הוא פרויקט שאינו נגמר. עקבו אחר The Skint, Time Out New York, ו-NYC & Company כדי להישאר מעודכנים.