מוצרים שיעזרו לכם לשמור על הבית נקי ומסודר, בקלות

Time to clean this house from top to bottom

Moyo Studio/istockphoto

צ'יפיזם הוא מגזין עצמאי. ייתכן שנרוויח עמלה במידה ותבצעו רכישות דרך הקישורים שלנו. לקרוא עוד
Time to clean this house from top to bottom
Moyo Studio/istockphoto

סדר וניקיון

זה הזמן לפתוח את החלונות, להכניס קצת אוויר צח ולסדר את הבית. לשם כך, ריכזנו מוצרים חיוניים (ולא יקרים) שיעזרו לכם כשאתם מקרצפים, מאחסנים, מיישרים ו/ או מנערים. מניקוי יומיומי וכלים ארגוניים ועד מטהרי אוויר - אלו המוצרים שיכסו כל סנטימטר בבית ובחצר שלכם.

רוצים בית מסודר? אלו הדברים שאתם חייבים לזרוק

71wqIIz1ywL._AC_SY879_.jpg
Amazon

אחסון נעליים על דלת הארון

לאנשים רבים יש יותר נעליים ממה שהם צריכים או יודעים. לחלק מבני המזל יש חדר ארונות עם חריצים ייעודיים; כל השאר נאבקים עם זוגות שנופלים מהארון. הימנעו מכך באמצעות מתלה נעליים ממתכת שנצמד לחלק העליון של דלת הארון ומציע 12 שורות של אושר ארגוני.

לרכישה

עוד בנושא: סדר וארגון בבית על פי מארי קונדו

Swiffer_Dusting_Kit.max-784x410.jpg
Amazon
81HQW9LFGLL._AC_SY879_.jpg
Amazon
Target_Peroxide.max-784x410.jpg
Target

מי חמצן 3%

מי חמצן מעולים כחומר ניקוי ביתי רב-תכליתי. יש רשימה עצומה של שימושים בבית עבור מי חמצן, כולל ניקוי קרשי חיתוך, מדיחי כלים ומקררים.

עוד בנושא: שימושים שונים לחומץ לבן

032317_cheap_spring_cleaning_products_slide_.max-784x410_yyCa5JN.jpg
Walmart

אבקת בורקס

Borax הוא חומר ניקוי טבעי, זול ויעיל שנמצא בהרבה מוצרי ניקוי לכביסה. ניתן גם לפזר אותו כדי להגביר את כוח הניקוי של חומר ניקוי רגיל ולהעלים עובש ופטריות ממגבות. כדי לשפר את הריח במדיח הכלים, פזרו מעט בורקס בתחתית ותנו לו לשבת כמה שעות, לאחר מכן נגבו והפעילו את המחזור הבא כרגיל. בורקס גם עובד טוב על סירים, מחבתות וכתמים קשים של כוסות תה וקפה.

כוויות, הרעלות ואפילו מוות: חומרי ניקיון מסוכנים

51QgK+gJnnL._AC_.jpg
Amazon

ניירות מיוחדים למקרר

הניירות לא רק יעזרו לכם לסדר את מגירות המקרר, אלא גם יעזרו לשמור על טריות הפירות והירקות (עד פי 4 יותר זמן). צרכנים רבים אישרו שהניירות אכן מסייעים להאריך את חיי התוצרת, ומפחיתים משמעותית את הפסולת. כל שקית מכילה שמונה יריעות.

לרכישה

Cleaning_Cloths.max-784x410.jpg
Amazon

סט סמרטוטים ומטליות מיקרופייבר

מטליות מיקרופייבר עולות בדרך כלל יותר ממטליות רגילות, אבל אפילו האפשרויות היקרות ביותר מחזירות את עצמן לאורך זמן בהתחשב בעמידות ובחיסכון במוצרי ניקוי. בנוסף לשורה של יתרונות אחרים, מטליות מיקרופייבר עוזרות להפחית חיידקים וזיהום צולב.

לרכישה

פויה: דברים בבית שאתם חייבים לנקות, עכשיו

shark_pocket_steamer.max-784x410.jpg
Walmart
71rDCEaP5JL._AC_SY879_.jpg
Amazon

שואב אבק BISSELL

צרכנים שרוצים "להצעיר" את השטיחים שלהם - ולשמור אותם נקיים - יהיו מרוצים מאוד משואב האבק הזה. הוא מגיע עם עוצמת שאיבה המתחרה בביצועים של שואבים במחירים גבוהים יותר ומברשת המסתובבת עמוק לתוך השטיחים, ונותנת להם מראה רענן ונקי.

לרכישה

71CT5EtCnoL._AC_SX679_.jpg
Amazon
71XjO6XxNDL._AC_SX679_.jpg
Amazon

מטהר אוויר שולחני

המטהר הקומפקטי הזה אידיאלי עבור חדרים קטנים. ניתן לצייד את מטהר האוויר עם כל אחד מארבעת המסננים, שכל אחד מהם תוכנן בנפרד כדי להתמקד באבק, ריח, איכות אוויר כללית או רגישות לאלרגנים. הוא מצויד גם במסנן מראש פחמן נפרד כדי לסייע בספיגת עשן וריחות.

לרכישה

עוד בנושא: ריחות ורעשים בבית שאסור להתעלם מהם

81+JSjyeKBL._SX466_.jpg
Amazon
Ikea_Pallra_Mini_Chest_Htmb4Dz.max-784x410.png
Ikea
6166g4BIXIL._AC_SX679_.jpg
Amazon

קופסה לאחסון תמונות

כן, צילום דיגיטלי שולט בימינו, אבל למשפחות רבות יש קופסאות נעליים מלאות בתמונות ישנות. זה כיף לשלוף את התמונות האלה מדי כמה זמן, אז ודאו שהן נשארות במצב טוב על ידי העברתן לאחסון באיכות ארכיון. קופסת אחסון תמונות מבית Pioneer Photo Albums עשויה מחומרים נטולי חומצה ויכולה להכיל יותר מ-1,000 תמונות. מגיע עם לוחית מתכת וחוצצים.

לרכישה

bumerang-hanger-natural__0710666_pe727700_s5.jpg
Ikea

קולבים מעץ מלא

מסדרים את הארון לקיץ? התחילו עם כמה קולבים איכותיים. קולבים מעץ מלא יציבים יותר מעמיתיהם מפלסטיק או חוט.

לרכישה

81XdVtAsNIL._AC_SX679_.jpg
Amazon

קוביות אחסון מבד

נראה כי מגבות וסדינים אף פעם לא נשארים בערימות מסודרות. במקום לחיות עם בלגן, קנו כמה קוביות אחסון מבד עם ידיות וייעדו כל אחת לשימוש מסוים: מגבות (מגולגלות), סדינים וציפיות, מטליות וכו.

לרכישה

91MJghHtH6L._AC_SX679_.jpg
Amazon

חוצצים למדף

חוצצי מדפים הם עוד פתרון קל לשמירה על ארגון פריטים בארון. מחיצות הפלדה מחליקות על המדף ועוזרות ליצור חללים דמויי קובייה לערימות מסודרות של בגדים, מגבות, סדינים ועוד.

לרכישה

Quickie_Household_Bucket.max-784x410.jpg
Home Depot

דלי נוח

אין דבר כזה מספיק דליים. דליים מרובעים הם לא רק טובים לניקוי; הם פנטסטיים לאחסון מוצרי ניקוי לניידות קלה. מלאו אחד עם חומרי ניקוי חיוניים ושמרו בהיכון מתחת לכיור.

Rubbermaid_Food_Storage_Set.max-784x410.jpg
Target

סט מיכלי אחסון

מיכלים שניתן לערום חיוניים לאחסון יעיל בחללים קטנים. הם גם מרחיקים מזיקים מאוכל ושומרים על טריות המזון למשך זמן רב יותר. בדקו שהמיכלים נטולי BPA, כך שלא תדאגו לגבי העברה של כימיקלים רעילים למזון.

עוד בנושא: דברים שאסור לקנות בחנויות הכל בשקל