fast food
DepositPhotos.com

פלאפל או פיצה? 13 סוגי הג'אנק פוד הכי פחות מזיקים

View Slideshow
fast food
DepositPhotos.com

חומוסצ'יפסלט

ג'אנק פוד זה אוכל עתיר שומן, סותם עורקים, משמין… מה שאומר שהוא גם טעים. עם זאת, יש ג'אנק פוד שהוא פחות מזיק (ועדיין טעים). בקיצור, קבלו 13 סוגי ג'אנק פוד שאתם יכולים לאכול בלי לשנוא את עצמכם.

Tortilla Chips
AlexPro9500/istockphoto

נאצ'וס

שבבי נאצ'וס נוטים להכיל פחות שומן וקלוריות מאשר צ'יפס. אז בפעם הבאה שיבוא לכם משהו מלוח ופריך, לכו על נאצ'וס. או פריכית עם מלח, אנחנו לא שופטים. רוצים להשקיע? הכינו צ'יפס טורטיה בבית.

Pretzel M&M's
robtek/istockphoto

אמ אנד אמ בייגלה

הקראנץ' המלוח הזה תמיד משביע, ובאמ אנד אמ בייגלה יש הרבה פחות שומן וקלוריות מאמ אנד אמ שוקולד - 150 קלוריות בלבד.

Popcorn
Foodio/shutterstock

פופקורן

קנו גרעיני פופקורן והכינו בעצמכם על הכיריים. תוכלו לשלוט בכמות החמאה או השמן ואפילו לנסות תיבול כמו אבקת צ'ילי, גבינת פרמז'ן או סוכר עם קינמון. פופקורן ביתי דל בשומן ובקלוריות ועשיר בנוגדי חימצון.

עוד בנושא: טיפים לבישול שאתם חייבים להכיר

Popsicles
NRedmond/istockphoto

קרטיב

אמנם יש סוכר בקרטיב פירות, אבל לרוב אין שומן. בקרחון ממוצע יש כ-60 קלוריות. שווה.

Sweet Potato Fries
SageElyse/shutterstock

צ'יפס בטטה

תמיד העדיפו בטטה על תפוח אדמה, בעיקר בצ'יפס. כמות הפחמימות והקלוריות זהה, אבל לבטטות יש יותר סיבים וכמות אדירה של ויטמין A.

Pretzels
Amarita/shutterstock

בייגלה

בייגלה זה חטיף מלוח, טעים ודל שומן. בנוסף, ישנן גרסאות רבות ומגוונות לבחירה. בלי כיבודים.

Angel Food Cake and Fresh Fruit
Brent Hofacker/shutterstock

עוגת מזון מלאכים

עוגת מזון מלאכים היא עוגת ספוג נפוצה ומרשימה. אין בה שומן, כיוון שהיא מורכבת בעיקר מחלבוני ביצים. בא לכם פינוק מתוק ואוורירי? חתכו פרוסה והוסיפו רוטב פירות יער מעל.

עוד בנושא: טיפים לבחירת פירות וירקות

Salsa
baibaz/shutterstock

סלסה

בהרבה מקומות בעולם כבר הבינו שצ'יפס וסלסה הולכים טוב ביחד. מלבד זאת, בעגבניות יש ליקופן - אחד מנוגדי החמצון הקרוטנואידיים החזקים ביותר. ותרו על קטשופ, מיונז ושאר משחות משמינות אחרות.

Kentucky: Falafel House
Steph B./Yelp

פלאפל

פלאפל עשוי מגרגרי חומוס דלי שומן ועשירים בסיבים תזונתיים ובברזל. הבעיה העיקרית זה הטיגון. כך שאם יש לכם את האפשרות, העדיפו כדורי פלאפל אפויים.

Day 4 Snack: 2 Ounces Dark Chocolate ($1)
solidcolours/istockphoto

שוקולד מריר

בשוקולד מריר יש פחות סוכר מאשר בשוקולד חלב, והוא עשיר בברזל וסיבים תזונתיים. הוא גם מכיל פוליפנולים וקטכינים, שמשמשים כנוגדי חמצון. העדיפו שוקולד מריר עם 65% קקאו ומעלה ואל תסיימו הכל בישיבה אחת.

Oatmeal Cookies
Gordon Bell/shutterstock

עוגיות שיבולת שועל

אם אתם חייבים לנשנש עוגיה, עוגיית שיבולת שועל היא ההימור הטוב ביותר לבריאות. שיבולת שועל מכילה הרבה סיבים ומינרלים כמו סידן וברזל. כאשר מוסיפים פירות או אגוזים יבשים, ספירת הוויטמינים, הסיבים והחלבונים עולה אף יותר.

עוד בנושא: דיאטות פופולריות שכדאי לחשוב פעמים לפני שמנסים אותן

Pizza Express
Warren R.M. Stuart / Flickr

פיצה

בגבינה יש סידן וברסק העגבניות יש ליקופן (נוגד חימצון). ובכל זאת, עדיף להסתפק במשולש פיצה אחד. אם אפשר, העדיפו קמח מלא או קמח כוסמין ושהבצק יהיה דק ולא מטוגן.

Hummus
etorres/shutterstock

חומוס

חומוס אמיתי שמכינים במקום הוא ללא ספק הג'אנק פוד הכי בריא ברשימה. פשוט הסתפקו בפיתה אחת.