TMTM

Astova/istockphoto

צ'יפיזם הוא מגזין עצמאי. ייתכן שנרוויח עמלה במידה ותבצעו רכישות דרך הקישורים שלנו. לקרוא עוד
Astova/istockphoto

פאסיבי ארסיבי מלידה

כולנו מכירים אנשים שמביעים כעס או רוגז בעקיפין ולא באופן ישיר. זוהי התנהגות פסיבית אגרסיבית. זה יכול להיות מאוד מתסכל להתמודד מולם, במיוחד אם אתם לא יודעים למה הם כועסים, אם בכלל. מה מוביל אנשים להתנהג ככה? יכול להיות שזה קשור לתאריך הלידה שלהם. אלו ששת המזלות הכי פסיבים אגרסיבים בגלגל המזלות.

עוד בנושא: המזל הכי כפוי טובה בגלגל המזלות

Ian Dyball/istockphoto

מקום 6: מזל אריה

אריה הוא מזל שמתעצבן מהר ואוהב להיות באור הזרקורים. במקום להתמודד עם בעיה באופן חזיתי, בני מזל אריה צפויים לטפל בבעיה באופן פסיבי כי זה שומר על הדרמה בחיים שלהם ומציב אותם בדיוק במקום שבו הם רוצים להיות - במרכז תשומת הלב.

עוד בנושא: המזל הכי כריזמטי בגלגל המזלות

Liudmila Chernetska/istockphoto

מקום 5: מזל דלי

בני מזל דלי הם מאוד חכמים ומהירי מחשבה, ואינם מפחדים להיכנס לדיון סוער אם וכאשר צריך. עם זאת, הם גם יכולים להיות "יודעי כל" ולחשוב שהם טובים יותר מאחרים. סביר להניח שהם אפילו לא יטרחו אפילו לטפל בקונפליקט כי הם לא חושבים שזה (או אתם) שווה את הזמן שלהם.

עוד בנושא: זה המזל הכי חכם בגלגל המזלות

Delpixart/istockphoto

מקום 4: מזל סרטן

בני מזל סרטן רגישים להפליא ונעלבים במהירות אם הרצון שלהם לחיבור אינו מרגיש הדדי. הם הולכים לאיבוד ברגשותיהם ולא תמיד מחפשים לפתור את הבעיה שעל הפרק. הם לא יתלוננו במקרה הזה, אלא יעירו הערות לא נעימות עד שתשאלו אותם מה קרה. עד אז אין שיחות ישירות מצידם.

עוד בנושא: המזל הכי רעיל בגלגל המזלות

Kenneth Canning/istockphoto

מקום 3: מזל שור

בני מזל שור עקשנים מאוד, אבל הם גם אוהבים לשמור על השקט, היציבות והנוחות. זה אומר שיש סיכוי גבוה יותר שהם ירטנו מאשר יתייחסו ישירות לבעיה ויכנסו לעימות. הם מאמינים שכולם בוגרים מספיק כדי לראות מה הם עושים לא בסדר, וברגע שהם יגלו את הצורך להגיד לכם למה הם כועסים, הם יעשו זאת. עם זאת, ייקח להם הרבה זמן להגיע לשלב הזה. עד אז, הם יראו סימנים לא כל כך עדינים ונעימים.

עוד בנושא: המזל הכי נקמן וקטנוני בגלגל המזלות

balhash/istockphoto

מקום 2: מזל דגים

לדגים קל הרבה יותר להרגיש את הרגשות שלהם מאשר לתקשר אותם בפועל. יש להם גם כישרון לברוח כשדברים נעשים קשים. האנשים האמפתים והרגישים האלו לא בנויים לשיחות ישירות או לעימותים, אבל מצד שני הם לא יכולים לשים מסכה על הרגשות שלהם. רואים עליהם. כשהם נפגעים, הבחירה שלהם היא תוקפנות פסיבית, אבל הצד החיובי הוא שהם יקבלו את ההתנצלות שלכם במהרה.

עוד בנושא: זה המזל הכי נבון בגלגל המזלות

zennie/istockphoto

ובמקום הראשון: מזל מאזניים

בני מזל מאזניים מעדיפים איזון ויחסים הרמוניים, מה שהופך אותם למזל הפסיבי-אגרסיבי ביותר. הם ידחיקו את הרגשות שלהם ויתעדפו את שלכם, וגם כשהתסכול מבעבע על פני השטח, הם לא יידעו איך להביע את החששות שלהם כי הם יחששו להפר את השקט. עם זאת, אם במקרה הם יתערבו בוויכוח, הם יגרמו לכם להתנצל.

עוד בנושא: זה המזל הכי כפוי טובה בגלגל המזלות